Estratègies professionals per determinar el preu perfecte que atraigui compradors
Anàlisi de vendes recents de propietats similars a la mateixa zona
Zones amb moltes transaccions i propietats similars
Reforma integral recent amb qualitats altes
Requereix inversió significativa
Vistes al mar, muntanya o monuments
Major lluminositat i eficiència energètica
Menys demandada excepte amb jardí
Més llum, menys sorolls (amb ascensor)
Especialment valorat al centre ciutat
Emmagatzematge addicional molt apreciat
Espais exteriors amplis molt demandats
Serveis comunitaris de qualitat
Fixar un preu lleugerament per sota del mercat (2-3%) per generar múltiples ofertes ràpidament.
Alinear-se exactament amb comparables de la zona per atreure compradors seriosos.
Només per propietats úniques amb característiques excepcionals no replicables.
La teva connexió emocional no es tradueix en valor de mercat. Els compradors paguen per característiques objectives.
No analitzar propietats similars en venda et deixarà fora del mercat des de l'inici.
Pujar el preu esperant rebaixes espanta compradors que ni tan sols visitaran.
Si no hi ha interès en 30 dies, el preu està malament. Esperar no millorarà la situació.
Preu inicial basat en anàlisi exhaustiva. Màxima exposició en portals.
Si hi ha 5+ visites sense oferta, preu correcte però falta staging/màrqueting.
Si menys de 3 visites, el preu està malament. Reducció del 3-5% necessària.
Sense ofertes serioses, considerar canvi d'estratègia o agència.
Una taxació oficial homologada costa entre 250€ i 500€ segons el tipus i mida de l'habitatge. Les valoracions de mercat solen ser gratuïtes.
No, és contraproduent. Un preu inicial excessiu pot 'cremar' la propietat al mercat. És millor un preu competitiu des de l'inici.
Al mercat espanyol és habitual un 3-5% de marge. Més del 5% indica sobrepreu i refusa compradors.
Si en 2-3 setmanes no hi ha sol·licituds de visita, el preu està clarament fora de mercat i requereix ajust immediat.
Sí, primavera i tardor solen tenir preus 3-5% superiors per major demanda. Agost i desembre són els pitjors mesos.
Valoració gratuïta i sense compromís en 24 hores
Sol·licitar Valoració Gratuïta